2015. április 6., hétfő

Húsvét képekben

Eltelt a húsvét. Ahhoz képest hogy nem szeretem ezt az ünnepet, egészen jól telt. Még a diétámat se szegtem meg túlzottan mert most is kerültem a szénhidrátot, de a rántott palacsintának nem tudtam ellenállni. :D A sütemények diabetikusak voltak Miki miatt, és nagyon finomak. :3
Én keksz szalámit készítettem, de szegény olyan ronda lett hogy nem fotóztuk le. A kekszet is én sütöttem hozzá. Nem is gondoltam hogy ilyen egyszerű házilag háztartási kekszet sütni. A receptet itt találjátok. A sütiét pedig itt.  Ha még finomabb végeredményre vágytok, ajánlom hogy kicsit több kakaóval és egy kis rummal vagy rum aromával készítsétek a szalámit. :P A végeredmény eléggé folyékony lett, a recept nem írja, de talán ledarált kekszmorzsát is érdemes lenne beletenni hogy kicsit szilárdabb, szárazabb eredményt kapjunk. A sima keksz szalámi receptjébe írják is.

A húsvéti ebéden nagyon sokan voltunk összesen 11-en. Persze a fóbiám miatt nagyon féltem megint, aludni se nagyon tudtam előtte éjszaka, pedig nem először találkoztam Miki rokonaival, de aztán egészen jól éreztem magam végül.

Na de jöjjenek a képek: 


A húsvéti áldozati nyulunk. Csokoládés volt a belseje, marcipán a külseje. Miki készítette, és mindenki sajnálta megenni. Nem csoda, nagyon aranyos lett. :D
Az aggodalom kiült az arcára szegénynek. Itt már áldoztuk éppen.


Nyuszi jelmezes kis Vakond. Őt Miki anyukájának készítettem Húsvétra, mert nagy Kis Vakond rajongó. :)
 
Ez a rókás fülbevaló Miki húgának készült 
Ki akartunk próbálni egy neten látott tojásfestési technikát, amihez csak ételfesték és borotvahab kell. 3 órát vártunk rá hogy legyen belőle valami, de sajnos nem fogta meg a tojásokat, pedig elvileg nagyon szép lett volna. =/ 
Így nézett ki borotvahabbal. 
 
 És ilyen lett volna a végeredmény, de a festék nem fogta meg őket :


A csalódás után kipróbáltam egy másik technikát ami már szerencsére bevált. :D Galaxisos tojás *o*

Miki csipkés és Deadpoolos tojása.

Az ajándékaim *-*







Ennek nagyon örülök! Mivel csak most "repülök ki" ezért nem nagyon vannak egyenlőre saját konyhai holmijaim, úgy hogy ez most nagyon jól jött, ráadásul ez a "nyújtódeszka" valami szilikon szerű anyagból van úgy hogy összehajtható és kis helyen elfér. ^^

A sodrófa 2 végén van ilyen kis valami ami 2 különböző mintájú szaggatót is rejt.

Végül legoo :D Talán az első normális legom. Sose voltam nagy építgetős de ez a szett annyira cuki :3

Nagyjából ennyi. A fűzővarrós posztot a napokban folytatom majd és a csontvázas övről is fogok majd írni, amint kipihentem ezt a húsvétot. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése