2015. április 4., szombat

Cat cafe


 Aki ismer tudja jól, hogy imádom a macskákat. Mióta megtudtam hogy létezik macskás kávézó azóta el akartam jutni oda. Szerencsére most már másodszor mentünk el macskázni egy jót és megint nagyon élveztem. :) A húsvét miatt most nyereményjáték is van, a fotón amin plüssnyuszival vagyok a játékra készült. :D  ( A Cat cafe honlapjához katt ide )

Szóval a képek : 



Alapos táskavizsgálat

Aztán megy is a dolgára, sok táska van még amit megvizsgálhat


Cicaszelfi?:D

Ő magasról kémleli a vendégeket, igazi térfigyelőkamera
Szőrgombóc
Majestic cat :D

Összehajtogatott cica... Neki biztos kényelmes.. :D

Az a bizonyos nyereményjátékos fotó

Ilyen kis cuki csészébe kaptam a teámat, a teteje levehető az alja pedig maga a csésze. Imádnivaló *-*

A Zuram :D Nagyon aranyos cicás rajzok vannak végig a falon. Arra is érdemes odafigyelni 


Én se hagyhattam ki egy jó kis pózolást :D

Nagyjából ennyi. Kellemes Húsvétot kívánok minden olvasónak! :) 


Ráadásként még gy-két indulás előtti selfie : 




Új fűző és öv, ezekről majd írok ^^


1 megjegyzés:

  1. Neked is Kellemes Ünnepeket!
    Ha nem lennék asztmás beülnék én is ide...de lehet hogy Anélkül is be fogok:)

    VálaszTörlés