2015. július 15., szerda

Virrasztók koncert beszámoló

Múlt hét pénteken került megrendezésre a várva várt Virrasztók koncert. Eredetileg egy korábbi időpontban lett volna, de valami oknál fogva nem tudták megtartani. Azt hiszem talán a környéken ellenezték a hangos zenét vagy ilyesmi.
Persze a koncertre későn indultunk el, buszmenetrendet se néztünk, így kb 15 percet szobroztunk a buszon mire elindult, aztán a helyszínt is nehezen találtuk meg, és naná hogy odáig szinte futottunk, kiöltözve, fűzőben... (Y) Nem is én lennék! :D Aztán a jegyvásárlásnál közölte a csaj hogy baleset miatt 1 órát  csúszik a koncert, úgy hogy megnyugodtunk.

Nem nagyon járok koncertekre így az élő zene hangzása nekem kicsit szokatlan, úgy hogy erről nem akarok külön beszélni.

A helyszín nagyon kicsi volt, egy igazi pince, jó kis pinceszaggal, ami a zenekarhoz szerintem teljesen passzol. :D Tanyavilág, borospincék stb :D

Szomorú volt viszont látni hogy ilyen kevesen voltunk. Kb. 20 ember volt, de annyira nem figyeltem, mert teljesen elvarázsolt a zenekar.

A pontos sorrendre nem emlékszem, viszont a koncert a gyertyagyújtás után a Pipás Pistával kezdődött. Nagyon vártam a női énekes részt, mert most új énekesnő van, és kiváncsi voltam milyen lesz. Nagyon jól énekelt a hölgyemény, bár néha mintha kicsit elnyomták volna a hangszerek a hangját.


Az átvezető szövegek is nagyon tetszettek, főleg amikor pálinkát szolgált fel a zenekar a közönségnek, na nem mintha ittam volna belőle, de ez azért eléggé hangulatos volt.

Az egész kicsit szellemidézésre hasonlított, nem csoda hisz halott emberek történeteit mesélték el, úgy mint Pipás Pista, Kökény Anna, Rózsa Sándor, Basa Pista és persze a Fehér-fekete.

Aztán játszották az új kedvencemet is. Mióta halottam élőben nem megy ki a fejemből. Olyan ereje volt ott élőben, hogy teljesen magával ragadott, de ahogy láttam a közönség nagy része így volt vele.
És ez nem más mint a világvége:
Nem mondanám hogy lehangolt, de annyira jól átadták ennek a dalnak a súlyosságát és hangulatát hogy húúú, libabőr. :)



Üde színfoltnak mondanám a Halálra táncoltatott falut. Igazán hangulatos ez a dal, a közönség is táncolt. Baromira élveztem


Játszották a Halálon is túlt, ami szintén nagy kedvencem, főleg hogy Győrben forgatták a klippet, és szerepel benne az a templom is ahol elsőáldozó voltam. (Persze azóta ateista vagyok :D )




Felcsendült még a Szigeti veszedelem, Az én időm és az élve eltemetve, valamint egy új dal a következő albumról, amit elvileg még nem játszottak.

Mindent összevetve ez egy tökéletes koncert volt. Nagyon jól éreztem magam, és szeretnék még eljutni a koncertjükre, mert ennyi nem volt elég.:D Kicsit bánom hogy amikor énekesnőt kerestek akkor nem jelentkeztem, de hát az én önbizalmammal biztos nem mertem voltam emberek előtt énekelni. =/ Na de mindegy is. Köszönöm ezt a csodás élményt Virrasztók!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése