2018. szeptember 17., hétfő

Újra itt!

Üdv újra!

Hosszú kihagyás után úgy döntöttem, hogy visszatérek a blogoláshoz. :)
Amióta rendszeresen vlogolok, azóta úgy éreztem hogy nincs értelme blogolni, hisz minden személyes dolgot megosztottam a nézőimmel a videókban, annak meg nem láttam értelmét hogy ezután ugyanezeket leírjam itt is, valamint azt se szerettem volna hogy a blogomat csak a videók megosztására használjam. Így aztán eszembejutott hogy megoszthatnám itt a kisebb DIY projekteket, amik túl egyszerűek hogy tutorial videót forgassak róluk, de azért annál érdekesebbek hogy csak úgy feledésbe merüljenek. Ezen kívül fotózásokról is szívesen posztolnék, már ha épp megyünk fotózni valamerre :D Persze ezzel lesz némi átfedés az instagrammal és a facebook oldalammal, de szerintem ez nem akkora gond, a blog úgyis kevésbé butítja le a képeket mint az insta :P Még a 30 napos goth kihívás is idővel fel fog kerülni ide, már régesrég meg akartam írni, de aztán mint tudjátok, teljesen elhanyagoltam a blogot és így az is feledésbe merült.
Természetesen az sem kizárt hogy ettől függetlenül még lesz 1-2 videóm itt is promózva, de persze nem muszáj megnézni. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Aleesia! Örömmel látom, hogy ismét belekezdtél a blogolásba. Az említett DIY projektek, és fotózásos képek engem érdekelnének majd! :) Csak, hogy ha esetleg érdekel a visszajelzés, gondoltam megosztom Veled, hogy egy ember már biztosan lesz, aki nézi majd őket. :)

    VálaszTörlés