2017. április 8., szombat

Face awards


Sziasztok!

Akik facebookon követnek már biztos találkozhattak a Nyx face awardsos videómmal. :)
Erről szeretnék ma egy picit írni.

  Szóval... Régebben már láttam hogy létezik ez a sminkverseny és nagyon tetszett az ötlet. Akkor még nem tudtam hogy Magyarországon is meg fogják rendezni, aztán az elsőről le is maradtam.
  Idén már felkészülve vártam a híreket arról, hogy mikor fog elindulni, és már az év elején azon gondolkodtam hogy milyen sminkkel indulhatnék. Aztán el is jött a várva várt dátum és végre nekiláthattam a tervezésnek és az előkészületeknek.



  Az eredeti tervem egy Gyűrűk urás Szílszakál jellegű fa arcú smink lett volna, viszont ahhoz igazi faleveleket akartam felhasználni, de mivel még épp csak tavaszodott a videó elkészítésekor, ezért ezt az ötletet elvetettem és félreraktam későbbre.
Azonban volt egy másik tervem is, amit eredetileg csak instagramra akartam elkészíteni, mert miért ne, de végül is ezt az ötletet használtam fel. Ez volt a hold és a vérhold smink. A vérhold ötlete egyébként az American horror story legutóbbi évadjából jött, de mivel az emberek inkább a vérfarkasos sztorikat ismerik, ezért a videóban inkább vérfarkasos szöveggel vezettem fel.
AHS: My roanoke nightmare
 A mellkasomra rajzolt farkas ötlete is csak a sminkelés közben jött, de azt hiszem ez tette a képet teljessé.
Ezen kívül egyébként semmit nem bíztam a véletlenre, előre megrajzoltam a sminket papíron, hogy semmi részletet ne felejtsek le majd.

Ezt a képet a videómból vágtam ki, jó hülye fejem van rajta :D A rajzon a vérholdas smink nem olyan jó, mert a piros és a fekete részeket lusta voltam szépen összedolgozni, valamint a sima holdas smink szeménél van egy fehér folt, na az meg egy cseppnyi akrilfesték amit ügyesen odacsöppentettem és a hajamat is összekentem vele. Tipikus én xD


9-ig lehet szavazni még, és nagyon izgulok mert láttam hogy nagyon sokan vannak előttem szavazatilag, bár azt vettem észre hogy nem feltétlenül azok kapnak sok szavazatot akik megérdemelnék. Igaz ez csak saját vélemény, de szerintem ennek a lánynak kéne vezetnie, vagy legalább első három közt lennie, ehhez képest alig van 150 szavazata :


és szerintem ez a smink is bőven többet ér 130 szavazatnál



Szerintem egyébként nem lenne nekem se túl sok szavazatom, de a videómat megosztotta a párom és anyám is és eléggé aktívan "kampányol" a szavazatokért. :D Bár én nem akartam mindenkire ráerőszakolni magam, egyszerűen nem az én stílusom hogy minden facebook ismerősömre ráírjak, hogy léééégyszi szavaaaazz!!!!444négy. Ezen kívül a WoW-os klánom is besegít, nagyon cukik <3


Szavazni egyébként ITT lehet, de már csak 1 napig.  (Aleesia Világa)




Nagyon izgulok, most hogy egyre közelebb kerülünk az eredményhirdetéshez. A nézői szavaztok 20%-ot számítanak és a szakmai zsűri szavazatai pedig 80%-ot. Kíváncsi leszek kik jutnak tovább.
Ha nekem sikerül... először is biztosan nagyon fogok örülni, aztán jöhet a kétségbeesés hogy a következő témában nem tudok majd olyan jót alkotni és csalódást okozok, Nektek... a nézőimnek és az olvasóimnak és magamnak is. Szóval félek a továbbjutástól, de vágyom is rá. Tudom hogy "ez csak smink", de mégis...  Na mindegy, majd kiderül mi lesz, én nagyon várom. *-*

Búcsúzóul néhány kép, btw imádom ezt a farkasos fali díszt :D Tökéletesen passzol a témához:




Tutorial videó a fejdíszről:



Szemszín *-*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése