2015. március 28., szombat

Tavasz

Mióta az eszemet tudom azóta panelban éltem. Most hogy itt vagyok pároméknál, végre megtapasztalhatom milyen kertes házban élni. Minden tavasszal tervezgettem hogy maaaaajd elmegyek fotózgatni a szép nyíló, bimbózó virágokat/fákat, de valahogy sose lett belőle semmi. Most hogy egy karnyújtásnyira van a kert, végre betudtam teljesíteni picit a fotós vágyaimat. :D Igaz csak egy egyszerű fotómasinám van mert úgy gondolom hogy a fotózás a gazdagok sportja, de azért remélem tetszeni fognak a képeim Nektek. ^^  


Sajnos borús-szeles idő van, pedig mennyivel jobb lett volna napsütésben fotózni. *sóhaj*


A gyönyörű magnólia fa. *-*


Erről a virágról nem bírtam értelmes képet készíteni akárhogy próbálkoztam. A fényképezőm valahogy nincs túl jóban a lilás-kékes árnyalatokkal és a zöldes kékkel. O.o










Ibolyák elbújva :D










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése