2015. október 7., szerda

Halloween tag


Sziasztok!



Ma ismét egy tag videót biggyesztek ide, hogy azért a blog se legyen annyira elhanyagolva. Emellett a lakásfelújításról is kikerült egy új videó youtube-ra, remélem tetszeni fog. ^^

A halloween taghez leírom ide külön a kérdéseket hogy egyszerűbb legyen kitölteni. :)




  1. Kedvenc Halloween dal? 
  2. Boszorkány vagy vámpír?
  3. Kedvenc dolog a Halloweenben?
  4. Halloween party vagy ijesztő film maraton?
  5. Csontvázak vagy zombik?
  6. Kedvenc Halloween édesség?
  7. Kedvenc Halloween film?
  8. Kedvenc Halloween  jelmez?
  9. Kedvenc Halloween bolt?
  10. Halloween tökök (Jack-o-lantern), igen vagy nem?
  11. Denevérek vagy fekete macskák?
  12. Halloween  a kedvenc ünneped?
  13. Sütőtök latte vagy forró csoki? ( ezt én kihagytam mert egyik sem érint) 
És a lakásfelújítás :



Ha még nem unjátok, akkor legközelebb megint egy "szerzemények" poszttal jövök majd. ^^

4 megjegyzés:

  1. Awww, de gyönyörű ez a lila :3 ... Mondjuk, én lehet egyik falat fehérre hagytam volna, hogy kicsit világosabb hatású maradjon a szoba :) ... De ez a lila... jajj, sírok T_T ...

    VálaszTörlés
  2. Ezt a véletlent.. :D hamarabb kezdtem kitölteni, mint hogy megnéztem a videódat és én is beleírtam az AHS halloween egyik részét.. :D

    VálaszTörlés
  3. A lila falak nagyon tetszenek!!! Tetszik a tag-es videó, az egyik kedvenc ünnepem a halloween, már régóta a Silent Hill nővérkéjét szeretném megformálni, de sose találok hozzá megfelelő eszközöket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh azon én is gondolkodtam már, de a maszkot nem egyszerű elkészíteni hozzá, na meg az átlag nővérke ruhák se olyan csinik mint azok. :D

      Törlés