2015. augusztus 10., hétfő

Barokk esküvő beszámoló és szerzemények


Üdv Néktek!

Hétvégén Győrbe látogattunk hogy immár sokadjára megtekinthessük a barokk esküvőt. Erről az élményemről videót is készítettem képekkel és ott készült videókkal kiegészítve, kukkantsatok bele. :)

Az esküvő előtt csodaszép jelmezes felvonulás volt, mi pedig hol a menet mellett hol pedig mögöttük mentünk. Nagyon sokan lefotóztak, bámultak, a gyerekek meg el voltak ájulva a kinézetünktől, de főleg Luna kutyusunk tündérszárnyacskáitól. Szóval nagy sikerünk volt, ahogy tavaly is, de most még inkább elloptuk a showt.. :P A szoknyámat már láthattátok a goth találkozós beszámolóba, de felülre sokáig nem tudtam mit vegyek fel a fűző mellé, de végül egy egyszerű csipkés szegéllyel ellátott ujjatlant vettem fel a nagy melegre való tekintettel. Tavalyi koncepcióm az volt hogy tündérnek öltözök és mint egy "tündérkeresztanya"-ként kísérem végig a mentet. Idén is hasonló elképzeléseim voltak, viszont szerettem volna valami klasszikusabb, barokkosabb kinézetet emellé, ezért csak a szárnyam és a homlokomon levő dísz volt igazán tündéres.
A végeredmény pedig:





A képek sajnos koránt sem lettek tökéletesek, valami problémája lehet már szegény fényképezőgépemnek. =(
Miki pedig kicsit steampunkosra vette a figurát, persze aztán végig panaszkodott hogy nem illik bele a képbe... Na mert én a tündérszerkómba tök feketébe nagyon beleillek.. :D

Az általam készített kalapban és szemüvegben. A zsabó pedig még a tavalyi esküvőre készült.

A felvonulás után következett maga az esküvő, ami alatt szintén jó páran odajöttek fotózni minket meg kutyázni, a ceremóniára meg csak részletekben figyeltünk, videó arról nem is igazán készült.
Az esküvő után táncos mulatság vette kezdetét, ahol Kovács Gábor tánctanár tanította a jelenlévőket a táncokra. Persze csak egyetlen tánc nevére emlékszem és ez a Black nag avagy a fekete paripa, ami egyben a kedvencem is. A videómon láthatjátok is, az volt a második.
Ezután alaposan kifáradva elindultunk a kocsihoz és felmentünk még anyámhoz egyet vacsorázni majd olyan fél 12 körül hazaindultunk Pestre. Ismét nagyon jól éreztem magam és remélem az elkövetkezendő években is lesz ilyen rendezvény.




Aztán gondoltam ha már ilyen ritkán blogolok, akkor már nem teszem külön bejegyzésbe a szerzeményeimet. Pár apróság, amolyan csajblogos téma, srácok balra el. :D Na jó csak vicceltem..:P

Új napszemüveg. Sajnos az a fazon ami tetszik nagyon hülyén áll rajtam, ezért maradtam ennél.
290 ft volt a Kikben, ami nevetségesen olcsó egy napszemüvegért, pláne hogy még uv védelem is van benne, de hát a Kikben durva leárazások szoktak lenni időnként, érdemes betérni néha mert van hogy akár 30, 190, 290 Ft-okra le vannak értékelve dolgok. Persze van ami hibás, de előfordul hogy csak a csomaglás sérült, de hibátlan teljesen jó termékek is leárazásra kerülnek olykor.


6-os akrilfesték szett 1590 Ft-ért, szintén a Kikből. Nagyon megéri, egy hasonló szettet fogtam ki annó a Lidl-ben. Ennyiért ilyen sok festéket máshol nem igazán kapsz.


Ezt a kis medált mamámtól kaptam szülinapomra, ami amúgy ma van :D


Ezüst karkötő, szintén mamámtól szülinapomra. Nagyon kis helyes darab, barokk esküvőn is ez volt rajtam. Szerencse hogy ezüst mert az arany dolgokat ki nem állhatom ..:D


Ezt a napernyőt anyám és anyósom vette nekem a barokk vásáron. Egyetlen utolsó fekete darab. Nem lepődtünk meg azon hogy anyáink eltűntek a szemünk elől, de azon igen mikor ezzel tértek vissza és a kezembe nyomták. :D Nagyon régi vágyam teljesült ezzel és az összképen is sokat dobott. Imádom *-* Egyszerűen tökéletes.


Ezeket a ruhákat pedig anyám vette nekem, az első kettőt még nem próbáltam fel, de kis bolerót igen, nagyon jó puha anyaga van.

Ma pedig a DM-be látogattunk el egy kis készletfeltöltésre így a nyaralás előtt.
Ebelin körömlakk lemosó- 199 ft. Csak ajánlani tudom, olcsó és hatásos. A kék kifejezetten sötét és effektes lakkokhoz való, nekem bevált. A másik pedig szintén Ebelin alapozó szivacs. Nem emlékszem az árára, de szerintem 600-700 körül lehetett. Évekig használtam ilyen kis szivacsokat alapozáshoz, aztán áttértem az ecsetre de most megint a szivacs felé húz a szívem, mert könnyebben el tudom dolgozni vele az alapozót. Még a beauty blender is szimpatikus, de az ára nem, Szóval marad a hagyományos szivacs. ^^


Már a púderem is a végét járja, főleg így nyáron mikor tonnaszámra öntöm magamra..:D Nekem a Rimmel Stay matte vált be, a 001-es Transparent árnyalatával. Akciósan ez 1300 Ft körül van.


Végül de nem utolsósorban strandpapucs..:D Mert az előzőt Luna szétrágta, nyaralásra meg nem szívesen mennék papucs nélkül. Itt már nem érdekelt a szín, csak legyen egyszerű és olcsó. Persze a méretemben nem volt úgyhogy a 39-es lábammal ebbe a 36/37-es papucsban nyomorgok, de abszolút nem vészes, nem is értem miféle méretezés ez. :D De hát utolsó mentsváram volt ez...

Na hát én most el is köszönök. Ma még össze kell készülődnöm a nyaralásunkra, és a szülinapom is ma van úgy hogy hosszú és fárasztó nap lesz azt hiszem. :D Köszönöm a figyelmet, sziasztok. ^^

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lehetett! Az a tunderszarny nagyon jol nez ki, illik hozzad! A tavalyi barokkesjuvorol van beszamolo? Azt is elolvasnaam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Videó formában, a youtubeos csatornámon megtalálod :)

      Törlés
  2. Ezt minden évben megrendezik? Tulajdonképpen mi a célja az egèsznek? :) De igy elnézve jò program lehetett,ti is nagyon csinik voltatok a kutyusròl nem is beszélve :D a szerzemények is elengedhetetlenek ilyenkor-napszemcsivel màzlid volt nagyon főleg mert nyàron horror àrakon adjàk őket :O Az ernyőről nem is mondok semmit inkabb -mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen minden évben megrendezik, és minden évben megházasodik ugye valaki. Szerintem főleg a látványosság lehet a célja, de a hagyomány örzés se utolsó dolog. Na meg ugye Győr elég szép barokk város, teljesen beleillik a képbe ez az esküvős felvonulásos forgatag. Nem lehet megunni, már kiskoromtól kezdve járok ki rá :)

      Törlés
    2. Nagyon izgisen hangzik- és akkor ezek szerint bárki elmehet megnézni az esküvőt (: Tökre jó (:

      Törlés