2015. június 5., péntek

Konyha

Üüüüdv! 

Nos, ígértem, hogy a lakásfelújítást itt is dokumentálni fogom. Lassan de biztosan kész lett a konyha, úgy hogy most ezt fogom Nektek megmutatni. Talán képeken jobban is látszik a szín szépsége, mint a videómban, de ha az is érdekel, akkor a youtube csatornámon megtaláljátok.

Eredetileg úgy volt, hogy nem akartunk a konyhához nyúlni. Elég lett volna ha a szobákat átfestjük. Aztán egyszer csak Miki megszólalt hogy olyan üres ez a fal...
...és akkor jött az ötlet hogy fessük be. Nem is akármilyenre, hanem vérvörösre.
Általában nem vagyok oda a pirosért, az én színem a lila és a fekete, de más színt ide el sem tudtam volna képzelni. A végeredménnyel pedig meg vagyok elégedve.

Előtte képek:






Az ötletet az adta a piroshoz, hogy a szekrények fogantyúi és a szagelszívó is piros. Aztán rendeltünk egy mikrót, ami szintén fehér és piros. Tökéletes összhang! :D


Utána képek:



A terítő szerelem volt első látásra, annyira jó mintája van, és itt nem látszik annyira, de átlátszó azokon a részeken ahol nem mintás

Ezt a vázát az egyik szekrényben találtuk. Tökéletesen beleillik a konyha színvilágába.




A mikró :D

Ez a kis troll őrzi a konyhát, sajnos nem volt ruhája, ezért "bepelenkáztam"  a festőszalaggal.xD 


Kaptam cicás 3D matricákat, azt még valószínű hogy ki fogjuk tenni, de még nem vagyok biztos a sorsában 100%-ig.

Nektek tetszik?
 Hogy képzelitek az álomlakást? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése