2015. május 26., kedd

Liebster blog award

Nocsak. Én is ki lettem hívva erre a kihívásos dologra. Meg kell hogy mondjam, nem számítottam rá, de ezúton is köszönöm Bloody Vampire-nak a The gothic dream isn't dead blog vezetőjének.

A szabályok egyszerűek, viszont mivel nem vagyok túl régóta blogger, és nem is olvasok olyan sok blogot, ezért nem adnám át ezt most név szerint senkinek, hanem aki akarja kitöltheti, itt akár a kommenteknél, akár a saját blogján.

Szóval a szabályok: 
- Írj 10 dolgot magadról
- Válaszolj a 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Add tovább legalább 5 embernek

10 dolog magamról:1. Rettentően makacs vagyok és önfejű. Megkérdezek valakit arról hogy szerinte jó e, az adott ötletem, megvárom a válaszát, de ha határozottan lebeszél róla, én akkor is megcsinálom az adott dolgot. Ebből adódóan előfordult már hogy hülyeségeket csináltam, és akkor jött az "ugyeénmegmondtam" c. fejmosás.
2. Sorozatfüggő vagyok. Nagyon untatnia kell egy sorozatnak ahhoz hogy ne nézzem végig. Ezért még az Éjjel-nappal Budapestet és a Jóban-rosszbant is nézem az első részektől. Hiába gáz, ha elkezdtem egyszerűen idegesít ha nem láthatom.
3. Ritkán keltik fel az érdeklődésemet az emberek. Legtöbbször azt veszem észre hogy csak kérdezgetnek és válaszolgatok, de én sosem kérdezek tőlük dolgokat.
4. Állandóan kínlódok a két különböző személyiségem miatt. Most akkor cuki animés lányka vagyok, vagy kemény black metálos arc ( esetleg goth)? Mondhatni röhejes. A két oldal abszolút különböző. Mégis mindegyik az én részem. Nem tudok és nem is akarok végleg elköteleződni az egyik mellett. Marad az örlődés. :D
5. Sose vagyok elégedett magammal. Maximalista vagyok szinte mindenben. Ha valamit készítek akkor is legtöbbször muszáj hozzátennem hogy " de nem lett olyan jóóó", közbe mások meg el vannak ájulva az ügyességemen.
6. Félek az emberi kapcsolatoktól. Igaz ez a szociális fóbiámhoz köthető, de időnként még a kommentekre is alig merek reagálni, vagy facebook üzenetekre a youtube nézőimtől, és ehhez hasonlók.
7. Előző pontból kifolyólag nincsenek barátaim. Egy sráccal van több éve tartó barátságom de már fél éve nem találkoztunk, és neten is alig beszélgetünk. Ugyanez egy lány barátommal is, vele szerencsére többet beszélek, de még vele is félek néha beszélgetni facebookon. Mennyire vagyok elcseszett? :D Nagyon. 
8. Fiús lánynak tartom magam. Kerülöm a lányok társaságát, főleg wowban, ahol időnként nagyon hisztis csajokkal lehet összefutni. Vagy olyanokkal akik megállás nélkül kihasználják hogy a kocka pasik ritkán találkoznak kocka csajjal és ezért a nemüket használva jutnak előre a teljesítmény helyett. Sokszor utálok nőnek lenni. Aztán picit megnyugszik a lelkem mikor tükörbe nézek és megállapítom egy-egy kifejezetten nőies ruha összeállításnál hogy milyen jól nézek ki.
9. Imádom a humort. Talán ránézésre ez nem jön le, de szeretem a vicces embereket, a jó kis rádiókabarékat, showder klubot, és órákat töltök a 9gagen egy kis humor után kutatva. Filmekben viszont a vígjáték annyira nem jön be, főleg ha nagyon erőltetett.
10. Régen féltem a kutyáktól. Mára már egy cukorfalat kutyussal osztom meg az ágyamat. :P Változnak az idők.



Bloody Vampire kérdései: 

1. Van példaképed? És ha igen, ki az?Úgy konkrétan nincs. Régebben példaképként tekintettem Serj Tankianra, aztán pedig Emily Autumnra, de az ilyen rajongással egybekötött példaképes dolgok általában lecsillapodnak ahogy csökken a rajongás mértéke.

2. Mi a véleményed a rasszizmusról?Elítélem. Nem csak konkrétan a rasszismust utálom, de azt is ha a melegeket bántják. Mi joguk van az embereknek elítélni ilyen szinten valakit? Na meg általánosítani... S végülis ha jobban belegondolunk a rasszizmustól eljutunk egészen oda is, hogy azokat az embereket is lenézik, elítélik akik a külsejükkel tűnnek ki. Mint mi rockerek/metálosok/gothok. Hallanak valamit a tv-ben és ennyivel elintézik az ítélkezést. Onnantól már nem érdekli őket hogy megismerjenek, mert autómatikusan elítélnek.

3. Kedvenc festőd?
Nem vagyok nagy festménynézegető, de Zdzislaw Beksinski műveiért odavagyok.



4. Melyik évszak illik legjobban a személyiségedhez?
Minden évszakot szeretek valamiért. Mindegyikbe van valami lenyűgöző, de szerintem a nyár és az ősz illik hozzám a legjobban.



5. Mi a véleményed a drogokról? Kipróbáltál már valamit?
Még sosem próbáltam. Valahogy nem zavar ha más használja ameddig más embereket nem veszélyeztet ezáltal. Saját magát pedig úgy teszi tönkre ahogy akarja. Ha egyszer kipróbálnám, akkor csak is a füvet. Még talán úgy is félnék attól hogy kiütöm magam. Még alkoholból se ittam annyit hogy elaludjak egy szórakozóhelyen, vagy elveszítsem a kontrollt. :D

6. Hogy jössz ki a veled ellentétes nézeteket valló emberekkel?
Eléggé toleráns tudok lenni. Én például vallás ellenes vagyok, de ha egy kereszténnyel beszélgetek, akkor egyszerűen elkerülöm ezt a témát. Amúgy se szeretek vitatkozni. Jobb a békesség.

7. Ha egy napig legálisan lehetne gyilkolni, élnél vele?
Nem hiszem. Utána nem tudnék tükörbe nézni, hiába gyilkoltam legálisan. Egyébként se utálok senkit annyira hogy megöljem. Az idegesítő celebeket meg úgyis elintéznék mások. :D

8. Mit gondolsz az öngyilkosságról?
Elég érdekes téma. Anno sokszor akartam véget vetni az életemnek, vagdostam magam. Sokat bántottak az iskolában, szörnyű gyerekkorom volt, megjártam a pszihiátriát is, de sose voltam elég bátor, hogy megöljem magam. A vagdosások is segélykiáltások voltak. Szerencsére itt vagyok azóta is, és jó hogy nem tettem meg. Nagyon sajnálom azokat az embereket akik így halnak meg. Képzeljétek el mennyire kell ahhoz elkeseredettnek lenni.

9. Hiszel a szellemekben?
Sajnos az a típus vagyok aki azt hiszi el amit a saját két szemével lát. Ezért nem, nem hiszek a szellemekben, de ha látnék egyet akkor ez megváltozna. :P

10. Van valami titkos félelmed?
Vannak apróbb kis félelmeim, amik nem annyira komoly rettegés szintűek. Ezeket "deep dark fears"-nek nevezik, és vannak róla kis képregény szerű ábrázolások is. Na ilyenek vannak nekem is.
Mint például : Félek hogy ha kiteszem egy járművön a kezem vagy a fejem, akkor valami levágja.
Félek attól hogy amikor a párom fát aprít láncfűrésszel, levágja valamijét, vagy hirtelen megőrül és engem darabol fel. :D Van olyan félelmem is ami nem titkos. Rettegek a bogaraktól. De annyira hogy, sikítozok, meg sírok és kapkodom a levegőt. Főleg ha valami nagy bogár van a lakáson belül. Kint a szabadban azért jobb a helyzet, mert ott el lehet menekülni. :D


Az én kérdéseim: 1. Ha lehetne egy kívánságod, amivel bármit elérhetnél, akkor a világ jobbá tételére áldoznád fel, vagy pedig saját vágyadat teljesítenéd vele?
2. Milyen  számodra egy tökéletes pillanat?
3. Bántál már meg valamit annyira, hogy azóta is emlegeted, vagy eszedbe jut, hogy na ezt nem kellett volna?
4. Mennyire számít Neked mások külseje?
5. Mire vagy a legbüszkébb?
6. Hol élnél szívesen?
7. Van olyan zene amit titokban hallgatsz, mert mondjuk annyira ciki? Le mered írni?
8. Elmesélnél egy ciki sztorit?
9. Van valami függőséged? Nem feltétlenül drogra kell gondolni.
10. Mi az a dolog amiről le tudnál mondani hogy egészségesebb legyél?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése