2015. április 24., péntek

DIY Dark Mori hajpánt











Nem túl rég megismerkedtem a Dark mori stílussal, és nagyon megtetszett az elképzelés. Ugyanis ez a stílus egy természetközeli dolog, ahogy én látom, és hát odavagyok a természetért, az állatokért, úgy hogy szerettem volna a dark moriból egy kis darabkát a saját kis stílusomba. Ezért egy kiegészítőt választottam, ami nem más, mint ez az agancsos hajpánt.







Első lépésként elkészítettem süthető gyurmából az agancsokat amiknek a vázát drót és alufólia alkotja. A végén kicsit kilóg a drót, azt felhevítve olvasztottam pici lyukat a hajpántba hogy stabilabban rajtamaradjon majd.
Aztán készítettem jó pár fekete rózsát is, szintén süthető gyúrmából.



Utána egy egyszerű, kicsit szélesebb típusú hajpántra ragasztottam fel a rózsákat és az előbb leírt módszerrel az agancsokat. Persze oda is kellett ragasztó mert az olvasztás nem elég, de a kettő együtt már elég stabil és megbízható.


Felragasztás után az agancsok tövében eléggé látszott a ragasztás, úgyhogy egy kis csipkével elrejtettem.


....éééés lényegében ennyi. Utolsó lépésként még lelakkoztam, de anélkül is szép. Kinek hogy tetszik jobban.

A végeredmény:


1 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, ilyet szerettem volna rendelni restyleról- csak ott drága,meg hát a legutóbbi rendelés el is maradt. De jól sikerült (:

    VálaszTörlés