2015. március 30., hétfő

Goth ruhák, nem goth webshopból

Goth körökben fellelhető az állandó ruha "life struggle", azaz mit honnan és mennyiért. Kevés olyan üzlet van ami kifejezetten ilyen stílusú, de ha még is fellelünk egyet akkor általában csillagászati nagyságú árakkal találkozunk. Turkálóban csak ritkán és nagy szerencsével lehet kifogni jó cuccokat, de ahhoz rendszeres kutakodás kell, ezért sokan az internet adta lehetőségekhez fordulnak.
Ehhez szeretnék nektek most ajánlani egy oldalt. A neve Dresslink és női divattal foglalkozik, ami annyit takar hogy nem sok goth ruhadarabbal fogunk találkozni, de egy kis ráfordított idővel találhatunk szép darabokat, és az oldal előnye hogy még szállítással együtt is olcsó.

Jó pár ruhadarabot rendeltem már innen és majd szeretném ezeket videóban is bemutatni, hogy jobban átlássátok a minőséget, de ezt majd később, ha már visszatértem a videós "életbe". :D
Sajnos egy két dologról már lemaradtam, pl csontváz mintás top, és van amit már azért nem tudok bemutatni mert az oldalon nincs fennt. 


Addig is pár ruhadarab amit ajánlani tudok (nevükre kattintva az oldalra visz):

(előfordulhat hogy lassan töltenek be a linkek és a képek, érdemes várni vele)

Elegáns zsabós szatén ing. Gyönyörű, a profilfotómon is az van rajtam. Ezt akciósan vettük mint a legtöbb dolgot innen ezért árat felesleges lenne írnom. Egyébként ünnepek előtt elég jó leértékelések szoktak lenni, mi ezt a halloweeni akció keretein belül tudtuk olcsóbban megvenni.










Mintás leggingsek. Az egyik csontvázas leggingsem pótlásaként vásároltuk ezt a digitálisan festett steampunk csontvázas leggingset. Az egyetlen csalódásom is ehhez köthető, mert amit ezzel pótoltam az teljesen tönkrement, lejött róla a minta. Szerencsére ez más technikával készült úgy hogy nem kopik. Csak ajánlani tudom, több különböző minta is van






Csipkés táska. 
Aranyos kézitáska vagy válltáska. Nem olyan nagy mint a képeken, de abszolút aranyos darab így is, szerintem megéri az árát.


Ez még egyenlőre csak wishlisten van nálam, de a kommentek alapján bátran merem ajánlani.



Cicás harisnya. Sajnos egy méretben csak, rám épphogy jó :D Van többféle minta is


Elegáns, díszes nyakú csipkés felső. Nagyon csinos darab, kicsit a nyakrésznél szúrós a díszítés miatt, de van akinek ez meg se kottyan, az ilyen nyápicok mint én pedig vakaróznak :D





Csipkés nyakpánt. Egy olyan ékszer ami nem hiányozhat egy goth lányka ékszeres ládikájából ^^
(egyébként nekem ebből rosszat szállítottak ki, de szerencsére az is tetszik. :D)





Sárkányos fülbevaló.  Olcsó és ingyen kipostázzák. Kicsit nehezen marad a fülemen de szerintem ez fülformától és mérettől is függ.





Paróka 1200 ft-ért? Igen! Igen! Igeeen!
Rossz vagyok hajnövesztésben, ezért mindig is akartam egy hosszú fekete parókát. Általában a jobb minőségű parókák nagyon drágák, de végre találtam egyet olcsón. Ha rendelek valamit mindig elolvasgatom a termékről a kommenteket, de itt nem voltak, úgy hogy benne volt a pakliban hogy valami nagyon gagyit kapok kézhez, de ennyi pénzért úgy gondoltam belefér. Szerencsémre a paróka nagyon korrekt, szép dús fekete loknik, valósághű műhaj, és a forgónál kilóg a mű fejbőr, ami szintén nagyon élethű. Csak ajánlani tudom.




*Innentől csak olyan dolgok lesznek amiket nem rendeltem meg, ezért nem tudok róluk véleményt alkotni.*

Csipkés fűzős műbőr leggings. Méretéből adódóan nem merem bevállalni, de nagyon tetszik. Olx-en 7e FT-ért láttam. 

Fűzős miniruha. Kellemes nyári viselet a fűzős dolgok kedvelőinek.


Még egy díszes nyakú felső, pamutból.


Sok gombos kabát, military goth outfithez tökéletes










Fűzős öv




Antik zsebóra jellegű nyakláncok. Ilyet sajnos nem tudtam rendelni mert nem engedte az olcsóbb szállítással plusz 50 dolcsit pedig nem ér meg egy nyaklánc



Fűző. Nem tudom milyen merevítés van benne, tippre csak műanyag, de egész szép darab



Fűző keresőszóra még több találat 

Nos, azt hiszem ennyi... Még tudnék mutatni dolgokat, de így is elég hosszú lett a lista, talán már ezzel is meghoztam a kedvetek egy rendelésre.:D
A rendelésről: Ahhoz hogy rendelni tudj kell egy regisztráció. Regisztrációnál kapsz egy 50 dollár értékű kupont amivel 15% kedvezményt kapsz ha fizetésnél elhasználod. Ez eléggé fura, de valahogy úgy működik hogy több részletben is felhasználhatod, én pl mind kettő rendelésemnél aktiváltam és még nem fogyott el.
Gondolom azt mondanom sem kell hogy bankkártya kell a fizetéshez, abból pedig többféle is megfelel.
A szállítás költsége változó, attól függ hogy milyen nehéz a cucc. Minden egyes terméknél van egy körülbelüli súly, de elvileg még egyszer lemérik. A csomagokat 1 kilónként küldik. Mivel Kínából érkezik a cucc ezért vámot is kéne fizetnünk nagyobb értékű rendeléseknél, de ők csalnak és kisebb árat írnak a csomagra. A szállítás nekem olyan 3 ezer forint volt de így is megérte, mert 9-10 cucc jött egyszerre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése