2015. március 28., szombat

A nagy haj baj

Évek óta festem a hajam. Sok tapasztalatot összegyűjtöttem már és azt hittem hogy ér is valamit a tudásom. Tévedtem. T.T

Nagyjából 11 éves koromtól foglalkoztat a hajfestés, sose voltam oda az eredeti hajszínemért ami a barna volt. Azóta jó pár hajszínt kipróbáltam ( erről egyszer egy képest posztot csinálok majd nektek), és végül a színes hajnál maradtam, mert a feketét valahogy meguntam.
Most is épp a csak a lenövésemet akartam eltüntetni. A hajam le nem nőtt része pedig lila volt.
Előkaptam szépen a szőkítő kencéket és felkentem a hajamra. A szőkítő cucc még felkenés előtt kék volt, aztán ahogy felkentem zöldre váltott. Ez már önmagában is nagyon fura volt, de gondoltam ahogy szedi ki a színt majd változik. Aztán eljött az ideje hogy lemossam a hajamról cuccost. Ekkor jött a ledöbbenés ugyanis a hajam a lenőtt részt leszámítva full zöld volt!! :D Pár hónappal ezelőtt éltem a "zöld korszakomat" akkor valószínűleg nagyon örültem volna ennek az eredménynek, de most inkább elkeserített, mert már éreztem hogy a festés sem lesz ezek után egyszerű. Egyébként nagyon szép zöld volt, nem is értem hogy. A teteje kicsit halványabb volt az alja pedig sötétebb kicsit türkizes. Persze mikor zöld hajat akartam sose volt ilyen szép.

Ezután jött a festés. A Crazy color hajszínező Violette árnyalatát használtam. Ami egy nagyon kellemes kékes lilás árnyalat, legalábbis azt hittem. Felkenve ugyanis kék lett a lenövéses részen ami ugye a szőkítéstől szőke lett, a többi zöld részen pedig türkiz szerű, mindenféle árnyalattal ezen belül. Fail.





Pár nappal később újra megpróbáltam a festést. Most tettem hozzá egy régi nagyon erős rózsaszín színezőből, nehogy megint kék legyek. Így a kékes lilát buktam, helyette lett az előző hajszínem a rózsaszínes lila. First world problems...:D
A végeredmény:





















Ezek után lehet megérné az erősebb szőkítő. Féltem a hajam, amúgy is elég gyenge, ezért csak 3%-os hidrogénnel merem szőkíteni, de hát ha az eredmény nem szőke hanem zöld... akkor inkább be kéne vállalnom az erősebb hidrogént. :D

3 megjegyzés:

  1. Pont ezen gondolkodtam, hogy ennyi "össze-vissza" festéstől nem félted a hajad. Én csak szőke árnyalatait mertem váltogatni:) illetve színeket húzni bele. Amugy jol áll a lila-Bocsi telefonról kommentelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Én is próbálkoztam a szőkével de abszolút nem az én színem, szerintem a rendszeres szőkítést, hamvasítást jobban megsínylette a hajam mint a mostani havi színezést és másfél-2 havonta szőkítést. Szerencsére ezek a színezők kíméletesek. Mikor feketére festettem nagyon hullott a hajam, úgyhogy már látom a színező és a rendes festék közötti különbséget.

      Törlés
    2. Sokaktól hallom, hogy a feketétől hullik a hajuk. És a szőkítés miatt is. Lekopogom, nekem szerencsém van ami a hajamat illeti. Nem hullik, nem törik jobban mint egy normál haj. Amúgy biztosan én sem festeném ha ezeket tapasztalnám. Jah hogy színező! Elkerülte a figyelmem hogy azt használsz. De akkor jó, mert én is úgy tudom az nem teszi tönkre a hajat :)

      Törlés