2016. április 3., vasárnap

Tavaszi képcsokor

Mai nap anyósoméknál voltunk, mert meghívott minket ebédelni és megnézni a magnólia-fát, ugyanis az épp most virágzik, és kár lenne kihagyni, mert ez azért egy olyan fa ami nincs minden sarkon.
Nem hagyhattam ki a remek alkalmat hogy ismét fotózzak, és bár nem túl extra túlgondolt képek lettek, nekem mégis tetszenek így gondoltam megosztom őket.

Tavaly is fotóztam már a kertben, de most az új fényképezővel sokkal jobb képeket tudtam készíteni ^^

Magnólia:









 A teljes fa. Nagyon nagy :O 
 Lunavirág :3 Élvezte a tavaszi napsütést és a kényeztetést





 Szépséges nárcisz

Gyöngyikék. Tavaly a régi fényképezőmmel nem igazán sikerült átadni a valódi színüket, de azt hiszem most sikerrel jártam ^^




 A kertben rengeteg tulipán van, de sajnos még csak ez a pár darab nyílt ki:


 A legizgalmasabb képek talán ezek lettek. Sürgő forgó méhek és dongók zümmögtek a bokor körül, ahogy ott álltam és fotóztam úgy éreztem mintha egy forgalmas út kellős közepén ácsorognék. A szorgos méhek nem győztek kerülgetni. Érdekes volt hogy amint "felszabadult" egy virág, jött is rá a következő "vevő". :D Nagy volt a forgalom az biztos...









 Luna Trump xD Folti, Mikiék kutyája már javában vedlik, és Miki leszedett egy maréknyi szőrt róla és a fejére tette, nekem meg rögtön Donald Trump ugrott be erről. :D 

Nos ennyi lett volna a kis képcsokrom, remélem tetszett.
A tavalyit itt nézhetitek meg.

Ti szeretitek a tavaszt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése