2018. szeptember 24., hétfő

Ajándék ruhák egy nézőmtől

Augusztus környékén felkeresett egy nézőm, akivel már korábban is beszéltem facebookon pár szót. Azt írta hogy van egy adag ruhája ami neki már nem kell és szívesen elküldené nekem ha akarom. Nagyon megörültem a lehetőségnek és boldogan elfogadtam az ajánlatát.

Születésnapom előtt egy nappal kaptam kézhez a csomagot és úgy téptem szét a csomagolást mint egy türelmetlen kisgyerek. Rögtön elkezdtem próbálgatni a ruhákat és nagyon boldog voltam hogy ilyen klassz cuccokat kaptam. 😍
Arra gondoltam megmutatom nektek is. Nem dicsekvésből vagy bármi ilyesmi rossz szándékból, egyszerűen csak örülök és hálás vagyok. :)


1. Piros fűző
Nagyon szép darab, meglepődtem hogy pont jó rám, és már volt is rajtam <3
Megjegyzem hogy régóta szerettem volna már egy piros fűzőt, úgyhogy gondolhatjátok mennyire megörültem mikor megláttam
2.  Fekete hajszálcsíkos fűző
Ebbe majd kell vennem egy nagyon hosszú zsinórt hogy ne kelljen minden egyes felvételnél újra befűzni.
 3. Hosszú ujjú boleró
Szuper hasznos ruhadarab szerintem :D
 4. Cuki masnis, csipkés felső
 5. Csipke ujjú felső
Nagyon szép csipkés ujja van és hátul is van rajta egy csipkés berakás
 6. Szoknya
Szoknyából sosem elég :D Most is épp ez a szoknya van rajtam, abszolút a stílusom
 7. Holdfázisos ruha
Imádom. Kellemes kis nyári ruha és nagyon tetszik a mintája. A hátulján van egy kivágás deréktájon, de mivel én ezt vastag derékövvel hordom ezért az a kivágás sajna nem szokott látszani
 8. Fodros vállú felső
Viszonylag egyszerű darab, de a vállmegoldás nagyon feldobja

9. Gombos póló
Ezt a felsőt főként itthonra hordom, kényelmes egyszerű darab


10. Gombos, magas nyakú felső
Kicsit furcsa nyakkialakítása miatt lehet hogy továbbadom, bár a csomagot küldő lány azt írta hogy ami nem tetszik csak dobjam ki, mert ő is így tenne ezekkel a ruhákkal, én mégsem szívesen dobnék ki ruhát, ezért ami nem tetszik annyira azt megpróbálom családon belül továbbadni

 11. Csipke ing
Nem igazán az én stílusom ezért ezt is elpasszolom
 12. Pöttyös póló
Aranyos kis felső, felpróbáltam és jól is állt, csak valahogy nagyon nem én vagyok. Viszont Miki 4 unokahúga közül valamelyiknek biztos jó lenne, rajtuk sokkal hamarabb el tudom képzelni mint magamon
 13. Fűzős felső
Hát ezt egyszerűen imádom. Tavaly meg talán tavalyelőtt is pont ilyen asszimmetrikus felsőt kerestem ami elől jócskán lelóg, de csak visszafogottabbat találtam. Sebaj, itt az igazi :D :
 14. Harangujjú felső
Szintén imádom. Nagyon szeretem a harangujjakat és ennek a nyakmegoldása is kifejezetten tetszik a kis megkötővel
 15. Póló
Elegánsabb darab de mégis nagyon egyszerű anyaga van. Kicsit olyan mintha egy boleró lenne rajta alapból, szeretem az ilyeneket, pont nem rég turiztunk egy hasonlót :)

 16. Csipke top
Aznap mikor megkaptam a csomagot kegyetlenül meleg volt, úgyhogy rögtön felvettem ezt a lenge csipketopot és máris kevésbé volt melegem úgyhogy köszönöm 😂 Persze csak otthon flangáltam benne mivel eléggé átlátszó
15. Hold mintás szoknya
Azt hiszem könnyen levesznek a lábamról a hold mintás dolgok 😁 mert ezt is imádom
16. Rövid ujjú boleró
Hasonlóm van már és azt se hordom ezért ezt is továbbadom



Remélem nem hagytam ki semmit. Elég szép mennyiség így végignézve, ahhoz képest pedig nem is volt olyan nagy a csomag :O Nem tudom hogy fért bele olyan szépen a zacskóba. Viszont ezúton is köszönöm. Megint 😍



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése