2016. október 14., péntek

Wow és a goth szubkultúra

 Sziasztok!

Ma egy olyan posztot hoztam nektek amit már régóta terveztem és gyűjtögettem az ötleteket és ez a World of warcraftról fog szólni.
Részben... ugyanis olyan dolgokat kerestem a wow világában ami egy nem wowozó gothnak is ismerős lehet vagy csak szimplán tetszetős.
Szóval ha nem szereted a Wowot akkor is érdemes lehet velem tartanod.

A túravezető a mágusom, Blutengel: 



A játékban számos npc (nonplayer caracter- nem játékos karakter) létezik, akiktől küldetéseket kapunk, útbaigazítanak, tanítanak valamilyen szakmát, vagy épp fontos szereplők a játék történetében.

A készítők sok npc-t és bosst neveztek el létező emberek, hírességek után ezzel is tisztelegve nekik, persze a játék kedvéért valamelyest megváltoztatták a nevüket. Ilyen híresebb példa a játékban Harrison Jones aki a nevét Harrison Fordtól és a filmekben megformált karakteréről Indiana Jones-ról kapta.

Most néhány olyan npc-t fogok nektek bemutatni ami a goth stílushoz köthető.
(a lista nem teljes, egyrészt én is egy meglévő lista alapján írom a posztot, másrészt csak Cataclysm kiegészítővel játszok és az eredeti játék már jóval előrébb tart, tehát kerülhettek be újak is, hatalmas popkultúra lista ITT)

Siouxsie and the banshees - Siouxsie the Banshee (Acherus: The Ebon Hold)
mellette a kis furcsa lény pedig Squire Edwards aki utalás Peter Edward Clarke-ra aki a zenekar dobosa volt

Ozzy Osbourn - Osborne the Night Man (Stormwind)

Igaz nem kifejezetten goth, de a vámpíros dolgok azért eléggé közkedveltek a gothok körében
Christopher Lee és az általa megformált karakter Drakula - Christopher Drakul (Undercity)
Bauhaus - Royal Overseer Bauhaus (Undercity)
The nightmare before christmas, Dr. Finkelstein - Alchemist Finklestein (Zul'Drak, Icecrown citadel)
Bizony, a karácsonyi lidércnyomás őrült tudósa is megjelenik és az egyik küldetés amit tőle kapunk Lab Work néven fut
Emily Autumn - Emil Autumn (Howling fjord)
Szegény Emily Autumnból férfi lett. Enchanting*-ot tanít a játékosoknak ami ez esetben utalás is egyben EA-Enchant című albumára
(*a játékban egy szakma)
Rammstein - Ramstein the Gorger (Stratholme)
Nem biztos hogy pont a zenekarra utal a neve bár ezzel a külsővel szerintem simán :D Ő egy boss egyébként...és csúnya :D
Sweeney Todd (Stormwind)
A játékban vannak fodrászüzletek is ahol karakterünk haját, szarvait, sörényét és egyéb dolgait lehet alakítani.
Az egyik fővárosban a borbély házának emeletén érdekes dolgokat találhatunk...
 Csontvázak félig elrejtve és a borotva:
"AT LAST! MY ARM IS COMPLETE AGAIN!"


Végül néhány eye-candyt hoztam nektek. Szép tájak, temetők, kedélyborzolás, bármi ami egy gothnak általában tetszhet. :D

Sötét, ködös éjszaka, ódón viskó a domb tetején és a hold. Horrorfilmbe illő
(Duskwood)

 Varjak, akikhez ha közelebb mész felröppennek:
(Gilneas- Worgen kezdőzóna, megérne egy misét ez a hely, nagyon hangulatos szerintem, bájos a stílusa)

 Deadwind pass
akasztott emberek az eleve félelmetes fákon és sivár, kihalt táj
Brill - Végtelen temetők, ami olyan mint egy undead szülőszoba :D
Szintén Brill, szép épületek és épp a Fejetlen Lovas tombol (Halloweenkor ő zargatja a népet, és a halloweeni tökök is csak ideiglenesek ugyanis a wow világában szintén jelen vannak az ünnepek)
őhm.. csak kipróbáltam.:D

Akikről nem készült saját kép:
Vlad The Impaler - Vladof The Butcher
(nem a mamut, hanem aki rajta ül xD) 

Szerintem magáért beszél. 5.0.1.-ben került be


Biztos sok hasonlót lehet találni még egyébként a játékban, de van amit nehezebb megtalálni, valamit könnyebb, párat én is magamtól fedeztem fel, bár nem vagyok nagy tradgoth kedvelő így Bauhaus pl nem igazán hozott lázba, és ki is hagytam jó pár dolgot ami még elférne itt, de hát ez van. :D
Remélem azért tetszett ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése