2016. január 25., hétfő

Téli fotózás



Sziasztok!

Jó ideje nem volt már aktivitás a blogon, gondolom észrevettétek. Kicsit a január nekem mindig egy ilyen punnyadós hónap és nagy a kontraszt a decemberi pörgés és a januári punnyadás között, ezért is gondoltam hogy kéne már kezdenem magammal valamit és firkantani is ide.
Nem tudom kinél mennyire durva a december, de nekem szinte minden napra jutott valami. Vásárlás, ajándékkészítés, sütés, még több vásárlás, lakás dekorálás stb. Aztán ugye elérkezik a várva várt szenteste és másnap meg végre kipihenheti az ember az addigi pörgés fáradalmait, aztán 26-a családozás és folytatódhat tovább a pörgés a Szilveszteri buli előkészületei miatt. Majd Január 1-2 ismét pihi. Sajnos nekem sikerült migrénnel nyitnom az évet, aztán meg az alvásproblémáim miatt kissé összekuszálódtak a napjaim. Szerencsére most már kezd jobb lenni a dolog és végre érzek elég erőt magamban a blogoláshoz és a videózáshoz is. Karácsony környékén sok videóm készült és szerettem volna Veletek is megosztani de aztán teltek a napok és már elmúlt rég az ünnep, emiatt már 1-2 dolog nem volt aktuális és inkább nem tettem fel őket ide. Azért belinkelem hátha valakit érdekelnek :
 DIY Fehér karácsonyfadísz,
 Vlog- Karácsonyi készülődés,
 Karácsonyfa díszítés,
 Polymer clay - Necronomicon medál,
 Miket adtam karácsonyra?,
 Dresslink review 2.,
 Aleesia 2015 montázs

Most térjünk rá arra amiről be akarok Nektek számolni! ^^
Nagy örömömre újra esett a hó és a régóta tervezett havas tájas fotózást végre meg tudtuk csinálni. Igaz volt már havazás ebben az évben de akkor Miki pont az államvizsgájára tanult (sikerült Neki ^^) és nem tudott eljönni velem fotózni, egyedül meg nagyon macerás. Így sem könnyű azért, mert én értek valamennyire a fényképezőhöz viszont a modell is én vagyok. Nagyjából úgy készülnek a képeink, hogy beállítom Mikit oda ahova én állni fogok majd, beállítom a fókuszt, a záridőt, rekeszt, ISO-t, szóval mindent, majd helyet cserélünk és Ő nyomja meg a gombot, ami 10 db képet exponál. :D Szóval kicsit vicces az egész, és közel sem profik a képek, de mi mindent megteszünk az ügy érdekében. ^^

Jöjjenek a képek:
Luna tüneményesen photobombolt néhány képen, de végül is jól mutatunk együtt :)














Néhány képből több hasonló is készült, de úgy gondoltam minden jobban sikerült képet megosztok, szóval a nagy mennyiség miatt bocsi :D





Mikiről is készült néhány kép a köpenyemben de nem merem mindet megosztani mert eléggé elhülyéskedte őket :D:






A fotózáshoz az inspirációt egy ehhez nagyon hasonló kép adta. Nagyon szerettem azt a képet és egyszer anyám is elküldte nekem valami olyasmi szöveggel, hogy tök olyan mintha én lennék. Ekkor már tudtam hogy nem hagyhatom ki ezt az ötletet, hiába "copy". 2 egyforma kép úgy sem létezik. :)

Még pár különböző beállás az ernyővel:










Ennél a póznál Zsú inspirált, mert van valami hasonló szoknyás képe :D


Még egy cuki photobomb Lunától :D Az a feej :D Megzabálom <3

Itt jött az ötlet hogy pózolok valami fával :


Aztán megláttam egy szebb és nagyobb fát:




Sajnos ezen a képen elcsúszott a fókusz de annyira megtetszett a kép hogy végülis kidolgoztam életlenül is:






Végül 2 kép a kulisszák mögül :D
A fényképezőt állítgatom


Itt pedig éppen a 10 db kép készül önkioldóval, közben Luna figyeli mi történik


Ennyi lett volna. Tudom hogy ez rengeteg kép, és el tudom képzelni hogy egy átlag ember hogy húzza a száját mikor ilyen képeket lát, de azért remélem Nektek tetszik. Tudom "szakmailag" kifogásolható képek, nem tökéletes a fókusz és a beállítás sem mindenhol, talán még a képek kidolgozása is eléggé amatőr de nekem tetszik a végeredmény, viszont tippeket, jótanácsokat, építő jellegű kritikát elfogadok, és tudom hogy nagyon kezdő vagyok de szívesen tanulok tapasztaltabbaktól.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Jók a képek, örülök, hogy Miki is felkerült.

    VálaszTörlés
  3. Szines kontaktlencsék?:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyszerű fotók készültek! *.*
    Én is akartam volna egy téli fotózást, csak mire lett volna rá szabadidőm, meg tudtuk volna az egészet szervezni, addira már lecsúsztam a hóról... :/
    De te gyönyörű vagy, Luna pedig egy igazi kis tünemény! ^^

    VálaszTörlés
  5. Ezek a képek lenyügözőek.*-*

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés